Jump to content
Quit Smokeless Community

Recommended Posts

The Dump

Thursday June 27

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt-37-(via text)No computer access. Quit today.

Turd Catchers:

steve50-3143- Where is everyone? Get up and quit!

Nick- 245- I'm here getting my quit on.

Gibb13-876- quit day. NDT

Muddler - 4,323 - I'm good for one more day.

PMFJ - 691 - NMFD on TPT and do that shit outside!! 

Tiger - 2348 - NMFDT

RWM 842 - Quitting with the Capt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Friday June 28

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt-

Turd Catchers:

Nick- 246- Gotta say quit on Fridays too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Friday June 28

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt- Day 38 (Thanks for posting roll for me yesterday Tiger, gotta keep myself accountable) Still quit.

Turd Catchers:

Nick- 246- Gotta say quit on Fridays too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Friday June 28

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt- Day 38 (Thanks for posting roll for me yesterday Tiger, gotta keep myself accountable) Still quit.

Turd Catchers:

Nick- 246- Gotta say quit on Fridays too.

Gibb13-877- Friday is a good day to stay quit

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Friday June 28

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt- Day 38 (Thanks for posting roll for me yesterday Tiger, gotta keep myself accountable) Still quit.

Turd Catchers:

Nick- 246- Gotta say quit on Fridays too.

Gibb13-877- Friday is a good day to stay quit

RWM 843 Accountability didn't become key for nothing. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Friday June 28

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt- Day 38 (Thanks for posting roll for me yesterday Tiger, gotta keep myself accountable) Still quit.

Turd Catchers:

Nick- 246- Gotta say quit on Fridays too.

Gibb13-877- Friday is a good day to stay quit

RWM 843 Accountability didn't become key for nothing. 

SC - keeping tabs on the cap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Have a good weekend Capt. Keep yourself out of trouble young man. You've got my digits. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Saturday June 29

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

UncleBubba  - 5724 - Another weekend quit

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Saturday June 29

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

UncleBubba  - 5724 - Another weekend quit

Gibb13-878- joining the quit. NDT

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Saturday June 29

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

UncleBubba  - 5724 - Another weekend quit

Gibb13-878- joining the quit. NDT

STS - 941: Gonna stay quit with the Captain

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Saturday June 29

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

UncleBubba  - 5724 - Another weekend quit

 Gibb13-878- joining the quit. NDT

 STS - 941: Gonna stay quit with the Captain

FoodBuzz -546- Made it to the new house and still quit. Keep it up Capt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Saturday June 29

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

UncleBubba  - 5724 - Another weekend quit

 Gibb13-878- joining the quit. NDT

 STS - 941: Gonna stay quit with the Captain

FoodBuzz -546- Made it to the new house and still quit. Keep it up Capt.

RWM - 844 - It's going to be a great dip-free Saturday

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Sunday June 30

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

Tiger - 2351 - Quit today. Busy but still quit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Sunday June 30

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

Tiger - 2351 - Quit today. Busy but still quit.

Gibb13-879- quit as well. NDT

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Sunday June 30

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

Tiger - 2351 - Quit today. Busy but still quit.

Gibb13-879- quit as well. NDT

RWM 845 Quitting with the Capt. Not busy yet, but fixing to be. Busy working on some coffee and roll call.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Sunday June 30

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

 

Turd Catchers:

Tiger - 2351 - Quit today. Busy but still quit.

Gibb13-879- quit as well. NDT

RWM 845 Quitting with the Capt. Not busy yet, but fixing to be. Busy working on some coffee and roll call.

STS - 942- Quit with the captain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Sunday June 30

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt Kirk.........….Day 40 (Got hit with a big craving yesterday but made it through with some hard candy)

 

Turd Catchers:

Tiger - 2351 - Quit today. Busy but still quit.

Gibb13-879- quit as well. NDT

RWM 845 Quitting with the Capt. Not busy yet, but fixing to be. Busy working on some coffee and roll call.

STS - 942- Quit with the captain. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Capt, Kirk said:

 

 



Capt Kirk.........….Day 40 (Got hit with a big craving yesterday but made it through with some hard candy)

 

I know this goes without saying, but reach out. You don’t have to fight off those craves with old man Werthers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Tiger, I was in the middle of some new house remodel work and it hit me. What I was doing must have triggered it...sneaky bitch!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Capt, Kirk said:

Thanks Tiger, I was in the middle of some new house remodel work and it hit me. What I was doing must have triggered it...sneaky bitch!

Copy that bud. I just like your sick sense of humor. Kinda want you to stick around this joint for a bit(years).

 

370296A9-B4F5-4BDA-ACEA-5336B0788A09.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't worry, I'll be around for a good long while and this quit isn't going to last only 10 years like the last one did...I'm done for good and I could give a shit less what the Bitch does to try to stop me. I'm not sure what you mean about "sick sense of humor" doesn't everybody watch "Bikini water hurdling" on Sundays? 

1458362-teen-girl-in-bikini-jumping-high-above-the-lake.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Sunday July 1

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt Kirk.........….

 

Turd Catchers:

Nick- 249- Not dipping today.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Monday, July 1

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt Kirk.........….

 

Turd Catchers:

Nick- 249- Not dipping today.

Gibb13- 880- no cave Monday

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Monday, July 1

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt Kirk.........….

 

Turd Catchers:

Nick- 249- Not dipping today.

Gibb13- 880- no cave Monday

FoodBuzz -549- My move continues...they never shipped my stuff. Damn I’m pissed! NDT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Dump

Monday, July 1

 large.ezgif.com-crop.gif.51d69bed73bcac85a207e23e06e90d2d.gif

 Turd Pitchers: 

Capt Kirk.........….

 

Turd Catchers:

Nick- 249- Not dipping today.

Gibb13- 880- no cave Monday

FoodBuzz -549- My move continues...they never shipped my stuff. Damn I’m pissed! NDT!

UncleBubba - 5726 - How's the new house Capt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...